5.0
gebaseerd op 206 reviews

🤣 Het was wederom een prettige behandeling. Waar twee woorden bij horen. Love You

Katinka - 11 maanden geleden

Het enige dat ik kwijt wil is dat ik super blij ben met al de behandelingen bij Mirthe. Heerlijke producten, fijne rustgevende sfeer!

Monica - 11 maanden geleden

Goede service afspraak snel gemaakt !

Freek - 12 maanden geleden

Hele fijne behandeling, mijn huid straalt en ziet er vol uit.

Emma - ongeveer een jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad, met goede uitleg van de producten die gebruikt werden.

Dikkie - ongeveer een jaar geleden
Katja - ongeveer een jaar geleden

Een heel fijn belevingsmoment met super mooi resultaat.

Anette - ongeveer een jaar geleden

Mijn eerste behandeling gehad, wat een fijne ervaring. Mirthe neemt je stap voor stap mee.

Monica - ongeveer een jaar geleden
Angela - ongeveer een jaar geleden
Kim - ongeveer een jaar geleden